Vecka 23

Upplagd av Linda
Jag har haft himla mycket att göra denna veckan och har inte hunnit blogga så mycket. I måndags var jag ju på stranden med Fredrik i solnedgången. I tisdags överraskade Fredrik mig med att vara ledig från jobbet och vi åkte till stan och handlade saker till lillebrors student. I onsdags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde men det var säkert kul och hela torsdagen förberedde vi huset inför studenten.
På fredagen var det studentdax!!! Det var så himla kul och jag är så stolt över min lillebror och han är så stor nu. Vi hade en underbar dag med massa sol och värme och glädje och god mat och allt man vill ha på en student! Lillebror var glad och nöjd med allt och vi andra i familjen likaså. Fredrik fotograferade massa och åkte med på flaket för att fotografera. Det blev massa fina bilder som han nu sitter och fixar till alla i lillebrors klass.
Jag fotograferade en del också och här kommer en fin bild som veckans bild! Fredrik ritade ett fint kort som vi, tillsammans med min storebrors familj, gav till lillebror. Och i bakgrunden syns även studenten!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt