En stol

Upplagd av Linda
I somras köpte jag ett efterlängtat sminkbord! Hittade ett i en vintagebutik och slog till. Jag hade dock ingen stol till det utan använde en av våra köksstolar. Men så kom hösten och min faster berättade att hon hade en pinnstol över som jag glatt tog emot! Den hade sett bättre dagar men det var inget som lite färg inte skulle fixa!

Så jag tvättade av och slipade den lätt sen målade jag benen vita och resten i en turkos/grön färg (den är svår att definiera). Jag blev jättenöjd och den passar perfekt till mitt sminkbord och färgen är densamma som på våra fåtöljer som jag tänkte visa en annan dag!
Och här kommer en liten kik på vad som döljer sig under locket till sminkbordet!

1 kommentar:

  1. Shit, så snygg den blev! Älskar verkligen den färgen :)

    SvaraRadera

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt