Saker som händer på ett år

Upplagd av Linda
Hej hopp!
Det var längesedan jag la upp något här, 401 dagar för att vara exakt. Minns inte riktigt vad som hände, gissar att jag hellre gjorde annat än bloggade. Fotat har jag inte heller gjort så mycket. Men jag har däremot gjort en hel del andra saker sedan den 17 december 2014. Mitt liv ser inte alls ut som det gjorde då!

Ungefär när jag skrev mitt senaste inlägg hade Fredrik och jag börjat prata mer seriöst om att flytta hemifrån. Det hela gick väldigt fort och i januari hade vi skrivit kontrakt för en lägenhet och den 7 februari flyttade vi in!
Det var så himla roligt och nu har det snart gått ett helt år och jag inte förstå var tiden har tagit vägen. Vi har spenderat mycket tid under året med att köpa möbler och inreda och bo in oss och jag tycker att vi har en himla fin lägenhet. Vi trivs verkligen jättebra.
I somras åkte vi till London på semester och hade det såååååå bra! Under hela året har jag jobbat kvar på Panduro Hobby och det är så kul och jag trivs!

Och det slutar inte där! För på min födelsedag den siste september överraskade Fredrik mig med något alldeles underbart. När jag vaknade av en födelsedagssång fick jag ett stort paket och i den låg en tavla han beställt från min favoritillustratör. Den föreställde en teckning på oss och texten "vill du gifta dig med mig?" runt om!!!!! Jag började gråta direkt och jag tror att jag svarade "klart jag vill". Vi är alltså förlovade och tänker gifta oss om några år! Sen hade vi en alldeles underbar ledig dag tillsammans som avslutades med lite kalas med min närmaste familj.

Jag kunde inte haft ett bättre 2015. Förstår inte hur något ska kunna toppa det året. Det var bäst!

Min tanke med detta inlägget är att jag ska försöka blogga igen! Jag vill motivera mig själv att fotografera mer och jag har också ett kreativt projekt på gång som jag tänkte berätta mer om i ett annat inlägg.

Bilden är från en slags "förlovningsfotografering" där Fredrik kollega Tore fotograferade oss.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt