Vecka 8

Upplagd av Linda
Hej hej! Det var ett tag sedan. Jag har inte glömt bloggen, jag har bara inte kunnat visa det jag har gjort i veckan! För visst har jag gjort saker! Jag har pysslat en hel del. Men allt det jag gjorde skulle bli en present till min kompis som fyllde 20 år igår. Hon hade fest och jag och Fredrik var bjudna och det var trevligt och roligt!
Men nu när hon har fått presenterna så kan jag äntligen visa allt.
Veckans bild blir därför en liten förhandsvisning på vad jag har hittat på. Jag fixade lite saker med te som luktade så otroligt gott! Jag gjorde en kopp till mig och smakade men jag är ingen stor tedrickare, Jag får väl smaka mig fram till ett gott te!
Denna vecka ska inte bli så tom. Det ska jag se till att fixa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt