Vecka 10

Upplagd av Linda
Hej! Denna veckan har jag gjort lite av varje. Jag har firat min lillebror som fyllt 19 år. Jag har suttit på biblioteket med Elin ett par dagar och skrivit vårt arbete.
I fredags var Fredrik och jag iväg och såg Anders & Måns nya föreställning. Det var så roligt och tramsigt och typiskt dem och samtidigt så jäkla underbart. Vi skrattade tills tårarna rann ner för kinderna och vi knappt fick någon luft.
Igår och idag har vi pysslat lite. Jag hittade påskägg på vinden som vi målade och klistrade saker på. Här är det ena ägget jag dekorerade. Jag klistrade på tidningspapper och när det hade torkat målade jag ett hjärta med lim och hällde sedan glitter på det. Då blev det så här fint.
Veckan som kommer är ganska tom, förutom att jag ska jobba på Scandinavian Photo några dagar! De ska ha något de kallar EXPO.
Så kom dit och säg hej och titta på fina kameror och annat skoj!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt