Snart blir det mer, jag lovar lite

Upplagd av Linda
Ja, jag har inte orkat uppdatera något här. Har inte heller haft något att uppdatera något. Den senaste veckan har jag snackat med arbetsförmedlingen om att byta aktivitet för jag trivdes inte alls med den är coachingen. Idag fick jag veta att jag slipper den från och med imorgon och det känns så mycket bättre. Ska försöka hitta en praktikplats och hoppas att det kan leda till ett jobb innan nästa nyår. Är så trött på att vara arbetslös.
Men från och med imorgon ska jag rycka upp mig och jag har bestämt att jag ska må bättre och inte tänka så mycket på det! Så därför kommer här lite bilder från Paris där jag var så himla glad och vi hade så roligt!
Därför lovar jag lite att jag kommer uppdatera mer här från och med imorgon. Och jag börjar med att lägga upp bilder från de sista dagarna i Paris som jag inte visat än!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt